Обнављање лиценце

Обнављање лиценце врши се на лични захтев члана Коморе.

Захтев за обнављање лиценце подноси се Комори или преко надлежне канцеларије Коморе, лично или путем поште, најкасније 60 дана пре истека рока важења лиценце.

Документација коју је неопходно доставити за издавање лиценце:

Захтев за обнову лиценце (преузмите захтев) уз пратећу документацију наведену у захтеву:

  • Доказ о уплати надокнаде за обнављање лиценце
  • Потврда послодавца (преузмите потврду)
  • Доказ - потврду о спроведеном поступку континуиране едукације
  • Уверење о положеном лиценцном испиту (уколико је члан Коморе полагао лиценцни испит)
  • Сагласност за израду картице (преузмите сагласност)

НАПОМЕНА:

Доказ - потврду о спроведеном поступку континуиране едукације издаје канцеларија Коморе којој члан припада, на основу података из електронске базе и прикључује се предатој документацији. Уколико у електронској бази Коморе нису евидентирани сви стечени бодови потребно је доставити оригинал или оверену фотокопију потврде/а као доказ да су стечени бодови који нису евидентирани.

Пријављивање промена: Уколико је дошло до промена у погледу личних, професионалних и др. података након уписа у Именик чланова Коморе, уз горе наведену документацију доставља се и образац ЕВ-2 (преузмите образац).

За сва додатна питања и појашњења можете се обратити огранцима Коморе, телефоном или електронском поштом.

Контакт инфо

КОМОРА МЕНАЏЕРА
ЉУДСКИХ РЕСУРСА СРБИЈЕ

Адреса:
Ђорђа Војновића 118
Инђија
Република Србија

Телефон:
+381.60.50.44.009

Интернет:
www.hrkomora.rs

e-mail:
Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.

Тренутно на сајту

Ко је на мрежи: 97 гостију и нема пријављених чланова